oliviajonsson

Alla inlägg under april 2011

Av olivia - 24 april 2011 21:34

 

Ni som läst min blogg på devote känner nog igen den (a)

Av olivia - 24 april 2011 20:24

Nu är det inte långt kvar tills det bär av till Norrland/Sundsvall!

Alva and the family kommer ca 10-12 imorn , beror lite på x)

Har packat allt förutom tandborste och gosedjur (a)

Nu är även iPoden fylld med MASSA musik , kärlek på det!

Nu ska jag äta lite glass och se på mästarnas mästare med Familjen! Kommer sakna dom... ):


Ha en bra kväll så hörs vi nog imorn! :D<3

Av olivia - 24 april 2011 13:26

Tänkte skriva vad jag tycker om dom olika sidorna.


Devote - Är ganska lätt men fult x) 

Helt okej men inget mer med det.


Bloggplatsen - Har haft det sen imorse och jag gillar det starkt!

Fin hemsida och enkelt att hitta , Bra helt enkelt!


Blogg.se - Ful hemsida och svårt att hitta , DÅLIGT...


Av olivia - 24 april 2011 11:59

Nu har jag städat klart (y)

Rummet är jätte-fint och nu ska jag lägga mej och steka i solen :)

Ikväll blir det packning och allmänt fix för resan , längtar supermycket ! :D

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag är en tjej som bloggar om allt som händer i mitt liv. Bor i Karlstad och heter olivia :)

Gästbok

Fråga mig

2 besvarade frågor

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards