oliviajonsson

Alla inlägg under juni 2011

Av olivia - 30 juni 2011 22:41

Hehe , tuff bild!

 

Av olivia - 30 juni 2011 22:21

Säger godnatt med en bild:

 

Av olivia - 30 juni 2011 21:45

 

Av olivia - 30 juni 2011 21:19

 

Igår var jag på bergciksudden som sagt , var jätte-varmt och göött ! 

Och idag har man varit för i stan och suttit och inte gjort ett skit och sen vidare till Bomstad! Nu är det verkligen sommar!! :D Har nyss kommit hem från Alster , där jag kollade på lite dans (y' Usch , orkar verkligen inte vänta tills i höst och dansa!! :o

Vill dansa nuuuu, nu och NUUUU ! 

Iaf , om det är soligt imorn åker jag nog och badar , annars tar jag shoppingrunda på stan med mamma (:

Behöver köpa lite olika stuffs ^^

Av olivia - 29 juni 2011 15:16

Hur ska jag orka grilla och så ikväll? :o

Är seriöst super-trött!

Ska alldeles strax hoppa in i duschen , och hoppas att det piggar upp mej lite! c;

Menmen , ska se på ett blue Water High avsnitt först, sen duscha och fixa mat tills sen! POOOOSS!

Av olivia - 29 juni 2011 13:19

 

Har nyss vaknat...

Är typ tröttare nu än va jag va innan jag la mej ;o WEIRD TYP JAG ÄR.

Ska nog sova lite till strax , kanske till typ tre ^^

 Sitte just nu och äter chips i hopp om att få lite energi. (Y'

Nääe , gud vad trött jag ÄÄÄÄR!! 

Helt galet ;s

Av olivia - 29 juni 2011 12:15

Nu skulle jag tro att jag sover , om jag känner mej rätt? ;) 

Speciellt eftersom jag troligen har varit vaken hela natten... ;p

Av olivia - 29 juni 2011 08:51

Hejsan!

Har kommit hem från dygningen hos Emmiiiis nu! ^^

Bilder kommer typ imorn eller något ;)

Menmen , ska snart sova , känns som det behövs...

Har skuttat runt och dansat , tagit kort , ätit inatt! Såg även soluppgången! YÄY!

Iallafall... Ska sova nu och hoppas på att jag vaknar strax :p


 

Presentation


Jag är en tjej som bloggar om allt som händer i mitt liv. Bor i Karlstad och heter olivia :)

Gästbok

Fråga mig

2 besvarade frågor

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards