oliviajonsson

Alla inlägg under maj 2011

Av olivia - 31 maj 2011 19:25

Idag har det varit över 20 grader och soligt hela dagen!

Imorn drar jag till Alva och sover där tills på torsdag (Y) Så då blir det noll uppdatering ;)

Ska strax äta och efter det blir det duschen :)

Av olivia - 31 maj 2011 13:31

Förflyttar mej ut i solen nu med en bra bok och lite frukt :D


   Mums!

Av olivia - 31 maj 2011 12:29

Såg att Julia (i dansgruppen) hade lagt upp bilden på facebook , så nu kunde jag kopiera den! :D


   Jag sitter ner i vit t-shirt (y'

Av olivia - 31 maj 2011 12:25


Detta är reggaeton-gruppen som jag ska söka till , dom är nybörjare :)

Dom är as-duktiga för att bara vara nybörjare! Dålig kvalite , inte mitt klipp ;)

Av olivia - 31 maj 2011 10:50

Somnade inte förens 12/halv ett igår , på grund av den jävla tandvärken som jag ALLTID får efter att ha spänt tandställningen -.- Så nu vaknade jag runt tio och håller på att få i mig lite frukost , inte alls lätt det! Ska se på massa avsnitt av kompisar på nätet idag , det är planen (y' Ett stort grattis till min underbara Ebba som fyller 14 idag! :D <3 Ha en super-bra dag , utan mej :( xd

Nej nu ska jag gå och hämta lite ljus m.m och lägga mej tillrätta (a)  Mer bloggning senare!


       

Nu är jag sugen på massa godis  och kakor och glassar , synd för mej att jag inte kan äta det då!! D: Ska försöka med lite glass senare , men godis och kakor kan jag nog stryka på att-ha listan... :(

Av olivia - 31 maj 2011 10:47

Somnade inte förens 12/halv ett igår , på grund av den jävla tandvärken som jag ALLTID får efter att ha spänt tandställningen -.- Så nu vaknade jag runt tio och håller på att få i mig lite frukost , inte alls lätt det! Ska se på massa avsnitt av kompisar på nätet idag , det är planen (y' Ett stort grattis till min underbara Ebba som fyller 14 idag! :D <3 Ha en super-bra dag , utan mej :( xd

Nej nu ska jag gå och hämta lite ljus m.m och lägga mej tillrätta (a)  Mer bloggning senare!

Av olivia - 30 maj 2011 19:02

Nu fick jag lite smått panik. Ska klippa mej på torsdag/fredag (kommer inte ihåg...) och HUR SKA JAG KLIPPA MEJ???? 

Så nu får ni kommentera!

Men vad ni än skriver , INTE lugg x) Ser ut som en tant i det :s

Av olivia - 29 maj 2011 21:33

Säger hejdå för denna dag med denna awesome låt! 


Presentation


Jag är en tjej som bloggar om allt som händer i mitt liv. Bor i Karlstad och heter olivia :)

Gästbok

Fråga mig

2 besvarade frågor

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards